Snorkfröken och jag: Dubbel motion

lördag 4 maj 2013

Dubbel motion

Idag har framkomligheten på några tveksamma, blöta ställen prövats. Det gjordes med mig på marken, gåendes före, för att jag själv skulle kunna känna hur marken var. Resultatet blev: Inga som helst problem!
Det var inte tänkt att det skulle bli nån lång runda, utan vi skulle vända sedan. Men solen sken och skogen var vacker, så vi gick vidare. Det blev test på ett annat ställe också som jag bara funderat på förut och det gick också bra. Nästan två timmar var vi ute och jag fick motion! Helt genomsvettig var jag när vi kom tillbaka = något för varm jacka...

Försökte filma henne lite på vägen hem med. Hi hi, titta på hennes blick hur hon kollar mig och tänker: "Hon ser nog inte där bakom kameran... hon bryr sig nog inte ifall... äh va fasen jag snor åt mig lite gräs här!"


För det är ju så lockande nu den här tiden, när det börjar komma lite, lite grönt här och var! Och nu är det inga kinkigheter, allt som är grönt slinker med. :-)


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,



2 kommentarer:

  1. Ja vem kan avstå lite mummsigt grönt gräs? Se bara upp så inte "snork fröken" trampar på tyglrna. Då kan det bli panik. Anna.

    SvaraRadera
  2. Jaa då, jag var bar en sekund borta!;-)

    SvaraRadera