Snorkfröken och jag: Långtur

lördag 28 september 2013

Långtur

Vilken alldeles underbar ridtur vi hade i torsdags! Vi red en runda med supermysiga ridvägar, men kruxet är att de ligger så långt bort att det blir en tre-timmarsritt och det är ju inte sååå himla ofta man har lust eller tid med det. Men nu blev det alltså av och strålande höstsol var det också. Första gången för säsongen som jag hade jacka på mig också! Det var lite varmt i början, men sedan blev det lagom.

Så har jag äntligen fått korten, som porträttfotografen Therese Syrén-Nilsson tog av oss en dag i slutet av augusti! Jag presenterar några av dem här. Bilder att gotta sig åt under hela vintern. På översta bilden är det meningen att hon ska ta en morotsgodis från min mun, men eftersom hon var så försiktig så tappade hon den flera gånger. Men pussar blev det ju ändå! :-)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar