Snorkfröken och jag: Inflyttad

söndag 27 januari 2013

Inflyttad



Så var Polly  på plats med sin nya kompis (förhoppningsvis?) Indra efter en lååång promenad på morgonkvisten. Indra mötte redan i hagen och var väldigt exhalterad över att det kom en HÄST!
Men efter lite hälsande, gick det väldigt bra att släppa ihop dem. 
De två damerna höll visserligen koll  så inte den andra fick nåt gott som inte den andra fick, men inga sparkar eller andra dumheter. 
I öppningen till boxen hängde det massa läskiga plastremsor som man måste gå igenom för att komma in och ut, men när Indra sprungit före några gånger, ska det nog gå bra det med! :-)





Denna lilla häst ska nu lägga på hullet och bygga lite muskler, hade jag tänkt. Så tunn som hon är nu, så känns det inte som hon skulle hålla att sitta på. Så många promenader blir det framöver. Det ska bli så spännande att lära känna varandra!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

  1. Så fin hon är! Och så fin manfärg. Den skulle jag vilja ha :) Så mysigt ni ska ha tillsammans!
    (Men nu la du bloggetiketterna i "skriv" istället för i "html")

    SvaraRadera
    Svar
    1. AH, jag har kollat o rivit mig i huvudet, men det var nog så att jag kollade och ändrade det där innan jag såg kommentaren! Jag hade liksom inte ens fattat VAR någonstans jag ser att jag fått kommentarer som skulle godkännas! :-)

      Radera